Tuesday, December 9, 2008

C'est pas le pieds (bis)

Not sure how I did it and the doctor said I got a stress fracture. Not that I'm that stressed, but either for the training (stressing the foot over and over - pretty weird though), or may be the lack of recovery (understand sleep). I got to read more about it.
The issue is that I still don't know what it means as far as recovery and therefore the feasibility for the Ironman. Bummer!
J'ai dela utilise ce titre il y a quelque temps. C'etait quand je m'etais coupe le dessous du pieds (5 points). Maintenant, c'est une fracture de fatigue. Je ne suis pas sur du probleme, ni du comment. On va regarder cela avec le toubib. Surtout, je ne sais pas ce que cela veut dire en terme de "mise a pieds" - trop facile le jeu de mots - et pour l'Ironman. Pas le moral ce soir.

No comments: